درباره دکتر بورس

دکتر بورس از سال 1396 تاسیس شده و به صورت حرفه ای و کاملا متعهد در زمینه پذیرش از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه و دانشگاه های دولتی چین فعال است. 

ما با فراهم کردن محیطی صادقانه موفق شده این در عرض 7 سال گذشته بیشترین قبولی در سطح کشور را داشته باشیم. 

همچنین ما تنها مجموعه ای هستیم که دانشگاه های دولتی ترکیه دارای ظرفیت انحصاری از دانشگاه های محدودی میباشیم و طی قرارداد رسمی ضمانت تحصیل متقاضی را تا پایان تحصیل بر عهده میگیریم. 

متاسفانه در صنف ما افراد سیاه زیادی فعالیت دارند که باعث سردرگمی متقاضیان و گاها مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند. ما به دلیل سابقه درخشانی که داریم و اعتبار ما  روابط بسیار قوی خود در ترکیه و رعایت چهارچوب دانشگاه ها به عنوان مدعی در زمینه دانشگاه های دولتی نیز فعالیت داریم.

مجموعه ما با فراهم کردن شرایط با مشاوره های رایگان، متقاضی را آماده میکنیم که بهترین انتخاب خود را در رابطه با رشته و دانشگاه مورد نظر خود داشته باشد. مشاوره های تخصصی ما که بصورت رایگان می باشد و جز مشاوره های بسیار کامل و ناگفته هایی که شما هم اطلاعی ندارید را توضیح میدهیم و خیلی از سوالاتی که در ذهن شما هست به صورت کامل و صادقانه توضیح داده می شود. 

برای ارتباط با مجموعه ما کافیست با شماره تماس مجموعه در ارتباط باشید و در کوتاهترین زمان ممکن مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند. 

دفاتر ما در شهرهای : 

ارومیه، تهران، آنکارا فعالیت دارد و بصورت حضوری نیز میتوانید از مشاوره های ما بهره مند شوید. اعتماد شما باعث افتخار ماست. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://drburs.com/?p=401